جوآنا

سارِجوان

جوآنا

سارِجوان

اِم چی بگم؟!

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۲۱/۰۷/۰۷
    1
  • ۲۱/۰۷/۰۷
    0

1

چهارشنبه, ۷ جولای ۲۰۲۱، ۰۹:۵۹ ق.ظ

 

سلام.

من جوآنا هستم و خوشحالم از اینکه نوشته های من رو میخونید. :)

داستان از اونجایی شروع شد که حرف های ناگفته و پنهانی، سنگینی میکرد و قرار شد یک جایی بشینم و بنویسم بدون اینکه بترسم.

اینجا قرار نیست بد و خوب بودنم سانسور شه و قرار نیست به تاثیر حرفام رو بقیه فکرکنم و بترسم. اینجا ذهن آزاد من رو میخونید و من مطمئنم که به خوبی آگاهید که من پر از غلطم و حتی مطمئن ترین حرف ها و خاطراتم پر از اشکالات اخلاقی و... هستش.

امیدوارم قوی باشید در برابر این آزمون زندگی و موفق. :)

 

پ.ن: لطفا اگر آشنا هستید و من رو شناختین، از خوندن اینجا دست بکشید. ممنون که درک میکنید:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱/۰۷/۰۷
جوآنا سابزاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی